neděle 11. října 2015

Autumn inspiration

Krásné nedělní odpoledne. Venku zima že se mi nechce ani ven.. no nevím co budu dělat v zimě :D
Dneska tu mám pro vás článek s inspirací na podzim tak snad se bude líbit :) K.





























5 komentářů:

  1. Moc pěkná inspirace pro podzim a líbí se mi plno kousků.
    Kačka z SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, jak já bych si dala tu čokoládu s mini marshmallows, normálně jsem je viděla v Tescu a já blbec je nevzala :/ :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cožeeee já je tam nikdy neviděla jen ty velké JOJO :D

      Vymazat
  3. Moc krásná inspirace na podzimní módu. Nejraději z ročních období mám právě podzim a to oblečení je prostě super. Nejraději nakupuji přes internet v obchodech About You a Zoot, mají tam moc pěkné kousky. S manželem je to už však horší, ten chodí nejraději v pracovním a toho potěším leda tak ochrannými pomůckami , které využije při práci na zahradě.

    OdpovědětVymazat