pátek 3. dubna 2015

Real Techniques-Expert face brush

Krásné páteční ráno dneska tu mám slibovanou recenzi na štětec od RT- Expert Face Brush.





Popis:


Expert face brush je určen k aplikaci krémových a tekutých make-upů. Díky své struktuře dokáže dokonale zapracovat make-up do pleti a vyvořit tak sjednocený a přirozený povrch.
Štětce jsou ultra plyšové, vyroboné z taklonových štětin a ručně stříhané. Hliníkové rukojeti jsou lehké, snadno držitelné a používatelné.
100 % cruelty free = štětce nejsou testovány na zvířatech!








(štětec po vybalení) 












(po několika použitích a 1 vyprání) 



Expert face brush je určen na aplikaci krémových a tekutých make-upů, Já ho používám na tekutý makeup který umí krásně zapracovat do pleti. Dá se použít třeba i na zapracování podkladové báze, korektoru nebo na pudr, bronzer, kontury, rozjasňovač i tvářenku. Vše s ním jde krásně. Štětec je střižen do kulata a oválně poskládán. Chlupy (vlákna) má dvoubarevné a syntetické. Po vyprání rychle uschne což je skvělé.   Štětec je nádherně hustý, heboučký, ale zároveň pevný a pěkně rovně střižený. Při praní mi z něj nevypadl ani 1 chlup. Za tu cenu naprosto skvělí multifunkční štětec. Já vám ho rozhodně doporučuji!!! 
Štětec jsem zakoupila na e-shopu :

Cena štětce je : 349 Kč
Poštovné         : 59 Kč při platbě předem
                            99 Kč při platbě na dobírku
Poštovné zdarma při nákupu nad 1000 Kč při platbě předem.
Já jsem si nechala poslat na dobírku, objednala jsem jeden den do 12:00 a ještě ten den mi zboží bylo odesláno, druhý den jsem balík měla doma. Odeslání je tedy velmi rychlé. Já jsem s e-shopem neměla žádný problém, štětec je krásný a kvalitní, takže pokud sháníte nějaký štětec tak bych neváhala!! 
Taky mi dejte vědět jestli tenhle štětec máte a jaký na něj máte názor. Já jsem si ho oblíbila a tak trochu zanedbávám můj milovaný Hakuro H51 :D 








4 komentáře:

  1. aj mne by sa zišiel poriadny štetec na tvárenku
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. štětec vypadá skvěle! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. A taky je skvělý :) Jsem s ním moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenost se štětci od RT nemám, ale tenhle vypadá skvěle :-)

    OdpovědětVymazat