středa 11. března 2015

VYHLÁŠENÍ!!! GIVEAWAY Kallos čokoládová maska na vlasy. Kdo vyhrál ?

Krásný den dnes tu mám pro vás vyhlášení giveaway kde jste si mohly zasoutěžit o tuhle super čoko masku tak kdo bude ta šťastná  co svým vláskům dopřeje čokoládově zábaly?

Vyhrává slečna s číslem 31 Beatka tothova gratulujeme a prosíme tě aby si nám zaslala svoji adresu na email :) 

 A všem ostatním co nevyhrály nezoufejte!! Soutěží bude ještě spoustu ;-)


6 komentářů:

  1. Ježiši nevěřím! :-D to je snad poprvé, co jsem něco vyhrála :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, tak to bych taky brala. Nechcete zase někdy něco udělat? Naposledy jsem vyhrála hygienický gel na ruce, ze kterého jsem měla teda opravdu velkou radost. :) Pro mě je hygiena fakt důležitá. Zvlášť v téhle době, kdy nám svět ukázal, jak je mytí rukou důležité. ;-) Tak kdyby něco bylo, zase ráda zavítám. :)

    OdpovědětVymazat