sobota 14. března 2015

Plnící flakon na parfémy do kabelky 5ml

Krásný den, dnes tu mám pro vás po dlouhé době opět recenzi z Ebay na kterou jsem, abych pravdu řekla úplně zapomněla, až včera mi to připomněla sestra že bych o tom měla napsat jelikož si myslím, že zrovna tohle by vás mohlo zajímat ;-)




Foto prodejce:



Dnes tu mám plnící flakonek na parfémym, který se plní ze spodní části.  Pumpováním se dovnitř dostane parfém a vy byste pak měli mít ten svůj oblíbený vždy u sebe, aniž byste museli tahat celý flakon,což je občas nepraktické. 

Reálné foto:








Když mi balíček dorazil, byla jsem nadšená.. To ovšem opadlo hned po tom, co jsem jej zkusila naplnit. Jak vidíte na detailnější fotce špuntíku zespodu - Parfém z tama vytéká už i při plnění, takže váš oblíbený parfém ve většině vyšplícháte spíše ven než dovnitř. A když už se vám povede ho naplnit, tak vám zbytek vyteče do kabelky a všude možně !! A to jsem si říkala co to furt tak moc voní a hele ... vytekl na peněženku a všechno co jsem tam měla. Viz foto.. byl plný a je tam to co vidíte. I když to vypadá skvěle a byla by to super vychytávka, já vám tenhle produkt nedoporučuji ani náhodou . :) 

Cena: 38 Kč  Koupeno ZDE
Zboží dorazilo cca do měsíce už se mi to vymazalo, takže nevím přesné datum. 
Prodejce mi bez problému vrátil platbu takže toho doporučit můžu. Zboží nikoli. 


Uděluji 1 hvězdičku z 5 


Máte tohle ''plnítko'' také ? Jak jste spokojené vy? Dejte vědět ;-) Brzy čekejte další recenze z ebay, čekám několik balíčků :) Krásné sobotní odpoledne ! 









7 komentářů:

  1. Na zacatku clanku jsem si rikala, ze se po tom hned pujdu podivat, no po docteni to radsi zkouset nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ze začátku to vypadalo jako dobrá vychytávka, ale asi není :D škoda, že to teče :/

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám ružový, tiež objednaný z Ebaya asi už pol roka a veľká spokojnosť :) nič mi neteče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné že je to kus od kusu :) Já jsem bohužel dostala do ruky ten porouchaný :D :-/

      Vymazat
  4. Možná si měla jen blbý kus, ale radši si to pořizovat nebudu.

    OdpovědětVymazat