pátek 19. prosince 2014

Insta-post

Pěkné ráno ! Ano dnes jsem zase celý den v práci takže tu je jen rychlo článek a to pár insta fotek :)





Na posilněnou před nákupy IKEA BRNO 

Jeden z mých vánočních dárečků :o)



Ano STARBUCKS konečně v BRNĚ


Levandulové 

V kině na hobita .. byli jste ? 

Moje lucernička z IKEA 

A 2 z mých vánočních dárečků 

the Balm

Sleek <3




13 komentářů:

  1. Taky jsem byla na Hobitovi - podle mě to byl nejslabší díl z celé trilogie, ale i tak se mi moc líbil :)
    Ta růžová sada je moc pěkná, odkud ji máš? Nejsem si jistá, ale není z Globusu? Myslím, že jsem tam něco takového viděla :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji z tesca a souhlasím s tebou s tím 3 dílem .. mě se z těch 3 líbil nejmíň čekala jsem víc ale furt byl super! :)

      Vymazat
  2. Ten medovník bych si taky dala!:) Brala bych Starbucks i v Pardubicích...nedávno jsem ho měla v Praze poprvé a musím říct, že kafe mají moc dobré :))

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Je nádherný jak jsem ho tam viděla musel být můj :D Ještě mají 1 v ptačí klícce ten je taky super:)

      Vymazat
  4. Ten medovník vypadá fantasticky, úplně na něj teď mám chuť :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl výborný :-D Taky bych si ho teď zas dala pěkně ke kafíčku :D

      Vymazat
  5. Krásné :) Taky bych chtěla samsung :3 :D
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Cože, cože, Starbucks v Brně? Něco nevím? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tam docela zklamali. Šla jsem tam před Vánoce a všechny vánoční limitky měli vyprodaný. Ještě, že jsem si je dala v Anglii.

      Vymazat
    2. Tak když jsem tam byla já měli vše ale byly tam fronty tak je možné že už neměli.

      Vymazat