úterý 4. listopadu 2014

Tuesday inspiration

Pěkný den přeji :) Taky u vás dnes krásně svítí sluníčko ? Hned mám lepší náladu :) Taky se chci omluvit za menší aktivitu na blogu, NESTÍHÁM nic :-/  Snad se vám bude dnešní trocha inspirace líbit.                                             K.




























































5 komentářů:

  1. Úžasní inspirace :) Moc se mi líbí kombinace se svetry a kabáty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo zase naprosto úžasná inspirace a zase o pár věcí "must have" navíc. :-D :-))

    OdpovědětVymazat
  3. TA první sukně je bombová. Poslední dobou jsou strašně "in" chlupaté vestičky, co vypadají jak angorská kočka. Já se bojim, že to začne mňoukat a budu to muset venčit :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Tak teď jsi mě pobavila :D Já si v těch vestách připadám moc mohutně tak zatím ani žádnou nemám :)

      Vymazat