úterý 19. srpna 2014

Liebster award TAG-Addell

Máme tu první TAG, na který jsem byla nominována od PASSENGERS MANIAC , které bych zároveň chtěla moc poděkovat. Jelikož tento TAG dělal skoro každý, je těžké nominovat někoho, kdo tento TAG ještě nedělal. :D
Naši prďousci "zamlada". Mezi nimi jsou Pepina a Bobina, osminky, které se za pár dní zabydlí u mě :)



Na začátek pár pravidel, který tento tag má:

  • Nominovaný by měl poděkovat blogerovi za nominaci
  • Napsat jedenáct faktů o sobě
  • Odpovědět na jedenáct otázek, které dostal/a
  • Na konec nominovat jedenáct blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na Tvých jedenáct otázek

Jedenáct faktů o mě:
  • Jsem nenormální patnáctiletá holka, kterou už tak nebaví prázdniny, že se už těší do školy.
  • Po prázdninách zasednu do lavic gymnázia, na které se mi vůbec nechce. Dost se bojím budoucích učitelů a spolužáků, a taky toho, že nic nebudu umět.
  • Mým snem je se podívala do Francie a viděla Eiffelovku. Že jsem blázen do Paříže jde poznat celkem lehce. Poslední dobou mám motiv Eiffelovky téměř na všem, a všechno, co s věží souvisí, prostě potřebuji, i když je to úplná hovadina :D
  • Strašně ráda čtu knížky. Když se začtu, vžiji se do úplně jiného světa a ten můj nevnímám. Znáte ten pocit, když čtete několikadílnou knížku, která je naprosto super, a pak ji prostě dočtete? Chcete vědět víc, ale spisovatel další díl nenapsal...Mimochodem-knihy jsou lepší než film !
  • Říkám, že ráda vařím, ale jaksi jsem toho moc ještě nenavařila. Spíš tak pomáhám mamce :D Než vařit radši peču i když to jen málokdy, podle nálady. Každopádně jsem si opsala plno receptů, které bych ráda zkusila :) 
  • Nemám ráda psaní faktů! Teprve jsem u šestýho, okusuji si loupající se fialový lak na nehtech a přemýšlím, co napsat dál. A že to přemýšlení sakra bolí ! :D
  • Strašně se bojím v noci chodit na záchod. Vždy si myslím, že za oknem někdo stojí a dívá se na mě. Proto si nikdy nerožínám a radši utíkám, abych byla co nejdřív v bezpečí postele.
  • Od první třídy jsem pět let hrála na flétnu, poté jsem přešla na klarinet, do kterého jsem foukala pouhé dva roky. Hudebka mě přestala bavit a od té doby už tam nechodím.
  • Šíleně nerada  si uklízím pokoj. Většinou tu mám takový binec, že už se na to ani nedá dívat, ale pak mi něco zavrtá tam vzádu v mozku a jednou za čas si uklidím. 
  • Nemám silnou vůli! Někdy mě chytne takový amok, že si říkám: Budu cvičit a jíst zdravě, abych byla v kondici atd. No, pár dní mi to vydrží. Pak nějaký ten den zapomenu a pak to začne. Pro jednou se nic nestane, zítra. Však jo, zítra, zítra a houby z toho.. 
  • Mám strašně nízký sebevědomí. Pořád si myslím, že mě někdo pomlouvá a směje se mi. Ale už se pracuje na tom, abych taková nebyla a začala se mít ráda taková, jaká jsem :)
Mých jedenáct odpovědí na otázky:

  • Co se ti líbí na tvé nejlepší kamarádce/kamarádovi?
- Nejlepší kamarádku nemám, ale mám dobrou kamarádku. Líbí se mi na ní, jak je praštěná, a že si s ní můžu popovídat o hodně věcech. 
  • Jaké jsou tvé cíle ohledně blogu?
- Ráda bych, aby tento blog měl jednou plno čtenářů, kteří naši tvorbu ocení. Protože na co vám bude dejme tomu několik set čtenářů získaných pomocí giveaway, když vaše články čte třeba jenom pár desítek lidí. :)
  • Co tě přimělo blogovat?
-Když mi bylo asi 9, s kamarádkou jsme si založily blog. Znáte to, byly jsme malý a psaly tam naprostý blbosti :D Pak mě to přestalo bavit a na nějakou dobu toho nechala. Ale myšlenka, že bych něco psala a někdo to četl, byla lákavá. Měla jsem pár svých blogů, které ale neměly téměř žádný ohlas. Pak sestra začala objednávat na ebay a to je hlavní důvod, proč jsme tento blog založily :)
  • Jaký je tvůj nejkrásnější zážitek?
- Je jich víc a nedokážu určit, který z nich je právě ten nejkrásnější. Jak nad tím tak přemýšlím, tak si ani nedokážu vzpomenout, nebo si to spíš nepamatuji. Třeba ten zážitek, kdy jsem se "poprvé narodila" , a nebo když jsem poprvé spatřila moji nejmilovanější starší sestru, musel být jeden z nejkrásnějších. :D
  • Co máš nejradši na místě, kde žiješ?
- Bydlíme na menší vesnici, za což jsem ráda, ve městě bych bydlet nechtěla. Je tu krásná příroda, na procházky ideální a  máme tu rybník, u kterého je krásně v každé roční období :)
  • Co je pro tebe v životě nejdůležitější?
- Moje rodina. Protože ta je u mě na prvním místě a vždy tu pro mě bude.

Bez rodiny se člověk chvěje zimou v nekonečném vesmíru.
  • Jaký máš názor na tetování? Chtěla bys nějaké?/Máš nějaké?
- Tetování nemám a ani ho do budoucna neplánuji. Když má člověk jedno, dvě tetování, který jsou hezký, to se mi i líbí, ale když má někdo potetovanou půlku těla? Ne. 
  • Co jsi si naposledy koupila za oblečení?
- Moc často nenakupuji, a když už, tak v malým :D Naposled to bylo úžasný modrý triko s bílými ornamenty ve výprodeji z Terranovy.
  • Chodíš ke kadeřnici? Jak často?
- Ano, ke kadeřnici chodím. Nechávám si vždy zastřihnout pouze konečky, takže kadeřnici navštěvuji tak dvakrát do roka.
  • Jaký je tvůj největší koníček?
- Nemám koníček, kterému bych se věnovala nejvíc a nemám žádný oblíbený, ale dělám plno věcí, které mě baví :) Moc ráda čtu a  momentálně zbožňuji Postcrossing, kterému se věnuji přes rok a stále mě baví, i když dost leze do peněz.
  • Co si nejčastěji kupuješ z kosmetiky?
- Abych se přiznala, kosmetiku si moc nekupuji. Maluji se, to ano, ale většinou je to kosmetika, kterou jsem dostala na Vánoce atd. :D Protože takovej závislák, kterej pokoupí vše co je v akci nejsem :D Ale kdyby jo, tak bych asi kupovala rtěnky a laky na nehty :)

Mých jedenáct otázek: 
  • Kdo a čím ti naposledy udělal radost?
  • Jaké jsou tvé špatné vlastnosti?
  • Co tě baví na blogování? 
  • Za co jsi na sebe nejvíce pyšná?
  • Kde se vidíš za 20 let ?
  • Čeho máš plno?
  • Jaký máš názor na gaye/lesby ?
  • Kdybys byla miliardář, co bys s penězi udělala?
  • Co ráda nosíš?
  • Jaké jídlo máš nejraději? 
  • Kdo je tvůj vzor? 
Dále nominuji: 
Áňa- Asociálky
Aria - Call me Aria
Hana - Sweet chilli

Doufám, že se vám TAG líbil! :) Strávila jsem nad ním cca 2 hodiny, ani bych nevěřila, že mi to bude trvat tak dlouho :D Doufám, že vás, které jsem nominovala, TAG ještě nepsaly, protože najít někoho v mém seznamu sledovaných bylo opravdu těžké ! :) 

5 komentářů:

  1. Ještě jednou tady ti děkuji za nominaci.:)))

    OdpovědětVymazat
  2. V tvých faktech vidím celkem hodně i sebe :D Taky už mě to doma nebaví a těším se do školy, hrozně ráda čtu a nejvíc mě naštve když knížka, která má x dílů, skončí a nevyjde už žádné pokračování:( V tu dobu mám chuť napsat další díl :'DD Děkuji za nominaci, jdu se do toho pustit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem TAG dělala, je zajímavý :). Držím palce s Gymplem, já se taky bála a nakonec to bylo v pohodě :). A ti osmáčci jsou úžasníí!

    OdpovědětVymazat
  4. Super!:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Držím prsty na Gympli :)) ja som ho už prešla :)) takže neboj sa nič :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat